H Marriott ανακοίνωσε εχθές (31/3) οτι δέχθηκε παραβίαση δεδομένων στους σέρβερ της, η οποία επηρεάζει περίπου 5 εκατομύρια χρήστες/πελάτες της.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Marriott, η παραβίαση ξεκίνησε κάποια στιγμή γύρω στα μέσα Ιανουαρίου και ανακαλύφθηκε περίπου στα τέλη Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση οι πληροφορίες που παραβιάστηκαν αφορούν στοιχεία επικοινωνίας πελατών (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση επικοινωνίας, email, τηλέφωνο), στοιχία από το πρόγραμμα πιστότητας (όχι όμως κωδικοί), στοιχεία συνδεδεμένων λογαριασμών αεροπορικών εταιρειών και κωδικών προγραμμάτων πιστότητας καθώς και γλωσικές προτιμήσεις και ρυθμίσεις.
Ωστόσο -και εδώ είναι το παρήγορο- δεν παραβιάστηκαν κωδικοί πρόσβασης, στοιχεία πιστωτικών καρτών ή ταξιδιωτικών εγγράφων.
Αν έχεις λογαριασμό στη Marriott και έχει παραβιαστεί, θα λάβεις σύντομα σχετικό μέηλ με οδηγίες από τη Marriott, αν και μπορείς να επιταχύνεις τη διαδικασία ελέγχου που σε αφορά, μπαίνοντας στο ειδικό micro site ελέγχου που η εταιρεία δημιούργησε σχετικά με το θέμα. Επιπρόσθετα, αν έχει παραβιαστεί ο λογαριασμός σου, την επόμενη φορά που θα συνδεθείς σε αυτόν θα σου ζητηθεί να αλλάξεις password και να ενεργοποιήσεις το 2-factor authentication ως επιπρόσθετο μέτρο ασφάλειας.
Πάντως, ξέχωρα από το τι θα σου ζητήσει η Marriott να αλλάξεις σε επίπεδο password, ο κωδικός πρόσβασης καλό είναι να αλλάζει σχετικά τακτικά ενώ πρέπει τακτικά να ελέγχεις τις συναλλαγές των καρτών σου (ειδικά αυτών που χρησιμοποιείς για να κλείνεις ταξίδια & ξενοδοχεία) για τυχόν ύποπτες συναλλαγές.