Σε προηγούμενο άρθρο σου μίλησα για την πολιτική των ξενοδοχείων και των πλατφορμών σε οτι αφορά ακυρώσεις κρατήσεων. Παράλληλα εδώ σου είπα τι αλλαγές ισχύουν στο πρόγραμμα πιστότητας Bonvoy της Marriott. Στο παρόν άρθρο θα βρεις όλες τις αλλαγές που αποφάσισαν στα προγράμματα πιστότητάς τους οι αλυσίδες Hilton, Hyatt & IHG.
Να τα πάρουμε με τη σειρά λοιπόν:
Hilton Honors
Επέκταση ισχύος πόντων
Η Hilton θα “παγώσει” τη λήξη των πόντων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2020 και -εξ’ ορισμού- αυτοί θα λήξουν μόνο αν ο λογαριασμός είναι ανενεργός για 15 μήνες.
Επέκταση Status
Όλα τα υπάρχοντα Elite μέλη των οποίων το status θα υποβιβαζόταν στις 31/3/2020, έχουν λάβει επέκταση του status τους για ένα χρόνο (31/3/2021). Παρ’ όλα αυτά, αν κάποιο μέλος πιάσει το status μέσα στο 2020, η λήξη του αυτόματα θα επεκταθεί μέχρι τις 31/3/2022.
World Of Hyatt
Επέκταση ισχύος πόντων
Στο World of Hyatt η λήξη πόντων θα “παγώσει” μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020 και εξ’ ορισμού αυτοί θα λήξουν μόνο αν ένας λογαριασμός είναι ανενεργός για δύο χρόνια.
Επέκταση Status
Όλα τα υπάρχοντα Elite μέλη έχουν ήδη λάβει ή θα λάβουν τις αμέσως προσεχείς μέρες επέκταση του υπάρχοντος status τους μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου του 2022.
Επέκταση κερδισμένων ανταμοιβών
Όλες οι δωρεάν διανυκτερεύσεις ή αναβαθμίσεις σε σουίτα ή προσβάσεις σε Club Lounge θα πάρουν επέκταση σε οτι αφορά τη λήξη τους με τη νέα ημερομηνία λήξης να ορίζεται ως η 31/12/2021.
Επιβραβεύσεις που έληξαν μέσα στο Μάρτιο θα αντικατασταθούν με νέες γύρω στις 20 Απριλίου 2020.
IHG
Επέκταση ισχύος πόντων
Τα μέλη του προγράμματος της IHG που έχουν πόντους που είναι να λήξουν μετά την 1/4/2020, θα πάρουν επέκταση μέχρι το τέλος της χρονιάς και εκεί οι πόντοι θα λήγουν μόνο εφ’ όσον ο λογαριασμός έχει παραμείνει ανενεργός για ένα χρόνο.
Επέκταση Status και ελάφρυνση κριτηρίων αναβάθμισης
Σε αντίθεση με τους άλλους δύο, η IHG δεν θα προσφέρει επέκταση status αλλά ελάφρυνση των κριτηρίων που απαιτούνται (σε διανυκτερεύσεις ή πόντους) αυτόν το χρόνο κατά τουλάχιστον 25%, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Μοναδική εξαίρεση οι αγορές της Κίνας (μαζί με Μακάο και Χόνγκ Κόνγκ) καθώς και η Ταϊβάν όπου εκεί τα elite status θα επεκταθούν μέχρι τις 31/12/2021.
Εν κατακλείδει, Hilton, Hyatt & IHG (αλλά και η Marriott όπως σε έχω ήδη ενημερώσει) προβαίνουν σε κινήσεις εξυπηρέτησης των πελατών τους. Τόσο στο κομμάτι των κρατήσεων όσο και σε αυτό των loyalty προγραμμάτων τους. Κινήσεις που σίγουρα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο -και επειδή το θέμα του Covid-19 είναι πολύ ρευστό- χρειάζεται ενημέρωση και από τα επίσημα sites των αλυσίδων πριν αποφασίσεις να προβείς σε κάποια κίνηση αλλαγής ή ακύρωσης κάποιας κράτησης.