Austrian Airlines Business Class Review (ATH-VIE)

Austrian Airlines Business Class Review (ATH-VIE)

austrianbusiness-5Το καλοκαίρι του 2018 χρειάστηκε να ταξιδέψω στη Ρίγα (πρωτεύουσα της Λετονίας, χώρας που βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα). Η μόνη επιλογή για απ’ ευθείας πτήση που είχα τότε ήταν η Air Baltic, επίσημος αερομεταφορέας της Λετονίας (και των γύρω χωρών). Ωστόσο δεν την προτίμησα γιατί το εισιτήριο ήταν πανάκριβο (500+ ευρώ η economy), δεν έδινε μίλια (οι πτήσεις που εκτελούνται από εταιρείες εκτός Star Alliance δεν δίνουν μίλια) και έφευγε μετά τα μεσάνυχτα! Με τα τούτα και με τα κείνα επέλεξα να ταξιδέψω (με περίπου τα ίδια λεφτά) business class με στάση στη Βιέννη και να επιστρέψω  με Lufthansa μέσω Φρανκφούρτης (για τη Lufthansa θα διαβάσεις εκτενέστερα σε άλλο κείμενο).

Η Austrian Airlines λοιπόν εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα-Βιέννη με Airbus A320. Κλασσική επιλογή για πτήσεις εντός Ευρώπης, είναι διαμορφωμένο σε διάταξη 3-3 στην economy και 2-2 στη business (στην ουσία είναι 3-3 με κενό το μεσαίο κάθισμα. Δες αναλυτικές πληροφορίες στο seatguru.com). H πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις 7.20 το πρωί. Η business class ήταν σχεδόν άδεια (7 επιβάτες μαζί με εμένα εκ’ των οποίων οι 6 κοιμόντουσαν κατά τη διάρκεια της πτήσης) κάτι που έκανε το ταξίδι πολύ ήσυχο.

Λίγο μετά την απογείωση και αφού το πλήρωμα απαλάχθηκε από τις ζώνες του, ξεκίνησε η διαδικασία σερβιρίσματος του πρωϊνου το οποίο περιελάμβανε -κάτι σαν- κροκ μεσιέ, γιαούρτι και φρούτα. Φυσικά υπήρχε άφθονος καφές και πορτοκαλάδα.

Παρά τη μικρή διάρκεια της πτήσης η Austrian προσέφερε internet (επί πληρωμή) στην πτήση. Δεν το δοκίμασα ώστε να έχω άποψη για την ποιότητα, να πω ωστόσο οτι υπήρχαν τρία διαθέσιμα πακέτα από άποψη ταχύτητας (με τις ανάλογες χρεώσεις) και η πληρωμή μπορούσε να γίνει είτε με πιστωτική κάρτα είτε με μίλια (ενδεχομένως και Aegean καθώτι αμφότερες είναι Star Alliance εταιρείες).

 

To πλήρωμα καμπίνας ήταν φιλικό και αποτελεσματικό ενώ -και λόγω της ώρας- ήταν ιδιαίτερα διακριτικό στην παρουσία του. Check in είχε γίνει online, βαλίτσες δεν υπήρχαν οπότε δεν μπόρεσα να τσεκάρω το σέρβις της Austrian στο αεροδρόμιο.

Στο σύνολό της η όλη εμπειρία κρίνεται θετικότατη, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς οτι το κόστος ήταν αρκετά (έως πολύ) χαμηλό.

Leave a Reply

Your email address will not be published.