Update 16/4: Covid-19 & Aegean Airlines, τι ισχύει - World Travel Stories

Update 16/4: Covid-19 & Aegean Airlines, τι ισχύει

Aegean Airlines και Covid-19: τι ισχύειΜε βάση τις πληροφορίες που η Aegean Airlines δημοσιεύει στο site της, ισχύουν τα παρακάτω βασικά σε σχέση με την πανδημία του ιού Covid-19 και την τεράστια αναστάτωση που έχει επιφέρει στις ζωές όλων μας (και κατά συνέπεια και στο κεφάλαιο των αερομεταφορών). Σε κάθε περίπτωση -και επειδή η κατάσταση με τον Covid-19 είναι πολύ ρευστή- συμβουλέψου τη σχετική ενότητα με όλες τις πληροφορίες στο site της Aegean, πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση.

Online Αλλαγές Εισιτηρίων

Όλα τα εισιτήρια (GoLight, Flex, Business Class) μπορούν να αλλαχθούν online μέσω του website aegeanair.com ή olympicair.com στην ενότητα Η Κράτησή μου, χωρίς χρέωση αλλαγής (η διαφορά στο ναύλο εφαρμόζεται, όπου υπάρχει) και με νέα ημερομηνία ταξιδιού έως 27 Μαρτίου 2021. Αν το εισιτήριο έχει εκδοθεί μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, τότε μπορεί να αλλάξει και ηλεκτρονικά αλλά και μέσω του πρακτορείου.

Update 10 Απριλίου 2020 Update 16 Απριλίου 2020

Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Aegean Airlines, εάν έχεις εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 30/06/2020 31/7/2020, πλέον έχεις τη δυνατότητα να το μεταθέσεις σε όποια ημερομηνία επιθυμείς έως και 27/03/2021:

    • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
    • χωρίς rebooking fees
    • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης

Το παραπάνω update αφορά αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν μέχρι και 16 Απριλίου27 Απριλίου μέσω του site ή του app. Διάβασε εδώ, όρους και προϋποθέσεις που διέπουν το update. Αν πάλι έχεις εισιτήριο για πτήση που ακυρώθηκε, τότε κοιτάς ακριβώς από κάτω.

Ακυρώσεις Πτήσεων

Όταν μία πτήση ακυρώνεται, όλοι οι επιβάτες που έχουν κλείσει εισιτήριο μέσα από σημείο πώλησης AEGEAN ή Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο) λαμβάνουν σε διάφορα κύματα, ενημέρωση (sms ή email) με τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρονται. Για κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, η ενημέρωση αποστέλλεται στο πρακτορείο. 

    1. Αν υπάρχει διαθέσιμη πτήση για τον ίδιο προορισμό μέσα στην ίδια ημέρα, τότε γίνεται αυτόματη μετάθεση της κράτησης στην πτήση αυτή και θα πρέπει να κάνεις αποδοχή αυτής στην ενημέρωση που έλαβες.
    2. Αν η πτήση που ακυρώθηκε ήταν απευθείας πτήση από κάποιο αεροδρόμιο της Ελλάδας, και υπάρχει εναλλακτική πτήση για τον προορισμό αυτό μέσω της Αθήνας, τότε γίνεται αυτόματη μετάθεση της κράτησης στην πτήση αυτή και θα πρέπει να κάνεις αποδοχή αυτής στην ενημέρωση που έλαβες.
Δεν συμφωνώ με τα παραπάνω. Υπάρχει Εναλλακτική;

Σε περίπτωση που δεν συμφωνείς με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης ή αν δεν προσφέρεται επιλογή αυτόματης μετάθεσης της κράτησης μπορείς να κάνεις αίτηση για να πάρεις ένα Credit Voucher ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σου (GoLight, Flex, Business) μέσω του website aegeanair.com ή olympicair.com. Το Credit Voucher είναι ονομαστικό και μη μεταβιβάσιμο, ίσης αξίας με το εισιτήριο που είχες αγοράσει και μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 18 μηνών.

Miles+Bonus: διατήρηση βαθμίδας

Για τα Silver & Gold μέλη του Miles+Bonus της Aegean Airlines και σχετικά με το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει ο Covid-19, προβλέπεται οτι:

    • Για όλα τα Silver και Gold μέλη του Miles+Bonus των οποίων η βαθμίδα λήγει από 31/03/2020, θα γίνει αυτόματη επέκταση της ημερομηνία λήξης της, 6 μήνες αργότερα. Κάθε μέλος θα έχει 18 -αντί για 12- μήνες  να καλύψει τα κριτήρια της διατήρησης της βαθμίδας του.
      Αν για παράδειγμα, σε κάποιο Silver ή Gold μέλος, η βαθμίδα του λήγει στις 30/11/2020, τότε η νέα ημερομηνία λήξης της βαθμίδας του διαμορφώνεται στις 30/05/2021. Ομοίως η περίοδος για την κάλυψη των απαραίτητων κριτηρίων διατήρησης της βαθμίδας ορίζεται σε 18 μήνες και συγκεκριμένα από 30/11/2019 μέχρι 29/05/2021.
    • Για όλα τα Silver και Gold μέλη που έχουν ήδη συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό μιλίων για τη διατήρηση της βαθμίδας τους για την επόμενη χρονιά, τότε η βαθμίδα τους είναι διασφαλισμένη από τη νέα ημερομηνία λήξης της και για 12 μήνες μπροστά. 
      Ενδεικτικά, αν κάποιο Silver ή Gold μέλος, του οποίου η βαθμίδα λήγει στις 30/11/2020 και έχει παραταθεί για τις 30/05/2021, έχει ήδη συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό μιλίων για τη διατήρηση της βαθμίδας του, η βαθμίδα του είναι εξασφαλισμένη έως τις 30/05/2022. 
    • Για τα Silver και Gold μέλη τα οποία έχουν διασφαλίσει τη βαθμίδα τους έως και το 2022, δεν θα επεκταθεί περαιτέρω η ημερομηνία λήξης της βαθμίδας.
Συμπέρασμα

Όπως είπα και στην αρχή, η κατάσταση με τον Covid-19 είναι πολύ ρευστή, τόσο στη χώρα μας όσο και γενικότερα. Είναι ρευστή τόσο για την Aegean Airlines όσο και για το κομμάτι του τουρισμού και του ταξιδιού γενικότερα. Ως εκ’ τούτου πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση αλλαγής, ακύρωσης (ή ακόμα και κράτησης) ως αποτέλεσμα του Covid-19 συμβουλέψου τη σχετική ενότητα με όλες τις πληροφορίες στο site της Aegean Airlines, ή μίλα μαζί τους στο 2106261000 (δείχνοντας ωστόσο τεράστια υπομονή αν αργούν να απαντήσουν ή αν η γραμμή είναι εκτός λειτουργίας ή βουίζει).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *