Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε καταγράψει τι έχουν προβλέψει ως πολιτική ακύρωσης & τροποποίησης κρατήσεων οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες (και όχι μόνο), με αφορμή τα τεράστια προβλήματα που έχει φέρει στον τουρισμό ο Covid-19. Μεταξύ αυτών και η Marriott η οποία -και αυτή με αφορμή τον Covid-19- σήμερα ανακοίνωσε και έθεσε σε εφαρμογή κάποια μέτρα για τους χρήστες του προγράμματος Marriott Bonvoy.
Πιο συγκεκριμένα ανακοινώθηκε οτι:
-
- Όλα τα status που κερδήθηκαν μέσα στο 2019 (από silver και πάνω) πήραν προέκταση λήξης για Φεβρουάριο του 2022 και
- Η λήξη των πόντων παγώνει μέχρι το Φεβρουάριο του 2021. Σε εκείνο το σημείο οι πόντοι θα λήξουν μόνο σε λογαριασμούς οι οποίοι έχουν μείνει ανενεργοί για τουλάχιστον δύο χρόνια.
Αναμενόμενες οι κινήσεις αυτές (όπως και όλες όσες έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση από παίκτες στον τομέα του τουρισμού), ειδικά όταν μιλάμε για τον leader της εστίασης. Το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει ο Covid-19 είναι τεράστιο και παγκόσμιο και ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε ο κόσμος θα μπορέσει να αρχίσει ξανά τα ταξίδια με ασφάλεια.
Περισσότερα για το πρόγραμμα Marriott Bonvoy θα βρεις εδώ, ενώ εδώ θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες για θέματα που αφορούν τον Covid-19 και ακυρώσεις ή αλλαγές κρατήσεων σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott.